Aidosti henkilökohtaista, välittävää palvelua.
Pitkäjänteinen kehitystyö takaa sujuvan työskentely-ympäristön telalaisille. Toimiva IT on kaiken kehityksen perusta.
Kehitämme ja ylläpidämme HIFK:in IT-ympäristöä sekä tuemme heitä tietotekniikan käytössä strategisena tiedonkäsittelyn kumppanina.
Jungle Juice Bar etsi luotettavaa IT-kumppania, joka voisi tukea heidän liiketoimintansa kasvua. Verano huolehtii, että IT toimii ja tuesta saa aina apua arjen IT-haasteisiin.
Asiakkaallamme oli tarve modernisoida ja standardisoida koko IT-ympäristönsä. He etsivät luotettavaa ja palvelevaa IT-kumppania, joka toimii proaktiivisesti IT-asioissa.
Taloushallintoliitto halusi luotettavan ja palvelevan IT-kumppanin, joka ottaa kokonaisvastuun perus IT:n kehittämisestä ja ylläpidosta, sekä tukipalvelusta. Myös digityötapojen kehitys teki arjesta tehokkaampaa ja sujuvampaa.
Vuonna 2008 alkanut yhteistyö Aventumin kanssa on tuottanut tehokkaan IT-ympäristön Veranon ylläpidon ja kehittämisen kautta.
Pentik halusi yhtenäistää tietotyön alustansa Microsoft ekosysteemiin ja pilveen. Samalla modernisointiin työtapoja ja koulutettiin koko henkilöstö Microsoft-sovellusten tehokäyttöön. Päivittäisen työn keskukseksi toteutettiin moderni Sharepoint Intranet.
Innovestorilla oli tarve tehostaa tiedostotyötä, sillä oikeiden tiedostojen löytäminen sekavista SharePoint-rakenteista aiheutti usein päänvaivaa ja turhaa työtä.
Etätyön lisääntyminen nosti esiin tarpeen tehokkaampaan tiimityöhön ja viestintään RAKLIlla. RAKLIlle suunniteltiin modernin työn pelikirja, uudistettiin Teams-työtilat sekä koulutettiin henkilöstö Teams-tehokäyttäjäksi.
Betolar toimii globaalisti ja on kasvanut viime aikoina hurjaa vauhtia. Aikaisemmin sisäinen viestintä hoidettiin Teamsissä ja sähköposteissa, mutta henkilöstömäärän kasvaessa tarvittiin sisäisen viestinnän pääkanavaksi intranet.
Lahti Energian pitkään palvellut intranet oli sekä sisältönsä että teknologiansa puolesta vanhentunut. Verano suunnitteli ja toteutti Lahti Energian uuden intranetin ja toimintajärjestelmän Microsoft 365 -ympäristöön.
Koulutuskeskus Salpauksella oli käytössä klassinen SharePoint Online -henkilöstöintranet, joka haluttiin modernisoida. Samalla henkilöstö pyrittiin sitouttamaan entistä paremmin intranetin käyttöön. Verano suunnitteli ja toteutti Salpauksen uuden intranetin.
Areiten vanhan intranetin tiedot haluttiin päivittää, ja samalla haluttiin parantaa tiedon löydettävyyttä, koska tiedon etsiminen vanhasta intranetistä vei paljon aikaa. Uusi intranet on sujuvampi käyttää ja toimii joustavasti myös Teamsin kautta.
Verano suunnitteli ja toteutti MTC Flextekille uuden intranetin SharePointin moderneilla viestintäsivustoilla osaksi M365-ympäristöä. Intranetille määriteltiin myös selkeä rooli mm. käytössä olevan IMS-dokumentinhallintaratkaisun rinnalle.
Hoasilla oli käytössä jo 10 vuotta palvellut klassinen SharePoint Online-intranet osana M365-ympäristöä. Tavoitteena oli modernisoida vanha intranet sekä samalla uudistaa ja siivota intranetin sisältöjä. Uudessa intranetissä sisällöntuotanto ja -hallinta on helppoa ja intuitiivista.
Verano suunnitteli ja toteutti Raision kaupungille uuden intranetin SharePointin moderneilla viestintäsivustoilla Microsoft 365 -ympäristöön. Tavoitteena oli rakentaa selkeä, yksinkertainen ja helppokäyttöinen intranet, joka palvelee kaupungin erilaisissa rooleissa toimivia ihmisiä. Tiedon löydettävyyteen haluttiin myös panostaa.
Verano suunnitteli ja toteutti Tuokolle paremmin henkilöstön tarpeita vastaavan intranetin SharePointin moderneilla viestintäsivustoilla Microsoft 365 -ympäristöön. Tavoitteena oli käyttäjäystävällinen, visuaalinen ja ajantasainen intranet, josta tieto löytyy helposti.
Microsoft Dynamics 365 integraatio sähköpostimarkkinointijärjestelmään sujuvoittaa työskentelyä ja vähentää manuaalista työtä.
Rejlers automatisoi kaksi eri laskutusprosessia vastatakseen asiakkaan tarpeeseen. Robotti luo kuukausittain tuhansia myyntilaskuja.
Lippukassojen ja maksukorttien täsmäytykseen kului aikaisemmin kaksi viikkoa työaikaa kuukaudessa. Robotilta toimiin kuluva aika on 15 minuuttia.
Aiemmin uuden sähkösopimuksen luominen CRM:ään vaati huomattavan paljon manuaalisti työtä. Robotti hoitaa sen nopeasti ja virheettömästi.